Klantenservice
0

Klantenservice

Contactgegevens:

Beddenbriljant
Industrielaan 9
5721 BC Asten

Openingstijden:

Telefonisch bereikbaar & Showroom:

Maandag:10.00 - 17.00
Dinsdag:10.00 - 17.00
Woensdag:10.00 - 17.00
Donderdag:10.00 - 17.00
Vrijdag:10.00 - 17.00
Zaterdag:10.00 - 17.00
Zondag:Gesloten

Beddenbriljant magazijn, laden/lossen goederen:

Maandag:10.00 - 17.00
Dinsdag:10.00 - 17.00
Woensdag:10.00 - 17.00
Donderdag:10.00 - 17.00
Vrijdag:10.00 - 17.00
Zaterdag:Gesloten
Zondag:Gesloten

Overige bedrijfsgegevens:

Bank: Rabobank Peel Noord
Rek/IBAN nr.: NL46RABO0304177938
BIC nr.: RABONL2U
BTW nr.: NL858875081B01
K.v.K. nr.: 71853685

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen

Levertijden

1.1 Klopt de levertijd die vermeld staan bij de producten?

Wij kunnen niet real-time de levertijd van sommige artikelen aangeven. Daarom geven we een gemiddelde levertijd aan die in ongeveer 80% van de gevallen juist is. Het kan echter voorkomen dat de daadwerkelijke levertijd langer is dan de genoemde gemiddelde levertijd.

Om er zeker van te zijn, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice voordat je een bestelling plaatst. Wij kijken de levertijd dan voor je na, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

1.2 Wat is de levertijd van mijn boxspring?

De levertijd van onze producten is afhankelijk van het product en de beschikbaarheid ervan.
We streven ernaar om de voorraad boxsprings binnen 1 tot 5 werkdagen te leveren. Indien een product niet op voorraad is, kan de levertijd langer zijn.
Voor boxsprings die besteld worden op basis van persoonlijke wensen, kan de levertijd variëren zoals aangegeven per product.

Neem voor meer informatie over de levertijd van een specifiek product gerust contact met ons op.

1.3 Kan ik mijn producten ophalen?

Dat is mogelijk bij ons magazijn in Asten. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Bij het plaatsen van een bestelling kan je aangeven dat je het wil ''Afhalen in Asten''.

Let op: Afhalen is enkel mogelijk binnen de werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 17:00. 
Zaterdag is het magazijn gesloten.

1.4 Hoe kan ik contact opnemen met jullie klantenservice?

Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Zo kun je ons een e-mail sturen, ons bellen of ons contactformulier invullen op onze website. We streven ernaar om zo snel mogelijk te reageren op vragen en opmerkingen van klanten!

Producten

2.1 Zijn de producten van goede kwaliteit?

Ja, wij bieden hoogwaardige producten van goede kwaliteit aan. We werken alleen samen met gerenommeerde merken en leveranciers die bekend staan om hun kwaliteitsproducten. Daarnaast bieden wij ook garantie op onze producten. 

Nog twijfels? Kom anders proefliggen in onze showroom en ervaar zelf de kwaliteit.

Voor meer informatie over onze kwaliteitsproducten en garantie kun je onze garantiepagina raadplegen.

Betalingen

3.1 Betaalmethode In3 lukt niet, wat nu?

iDEAL in3 - Spreid je betaling in 3 keer zonder rente 

Wil je jouw aankoop niet in één keer betalen? Met iDEAL in3 kun je jouw aankoop gespreid over 3 termijnen binnen 60 dagen betalen, zonder enige extra kosten. Dit geldt voor aankopen vanaf €50,- tot maximaal €5.000,-. 

Voordat je een betaling kan doorvoeren is het verplicht om een account te hebben/aan te maken bij In3. Zij voeren een snelle controle van je gegevens uit. Mocht je betalingsverzoek om wat voor reden dan ook niet worden goedgekeurd, neem dan gerust contact met In3 op of kies een andere betaalmethode.
Zónder account, kan er helaas geen betaling doorgevoerd worden bij In3!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Would you prefer not to pay for your purchase all at once? With iDEAL in3, you can spread your payment over 3 installments within 60 days, without any additional costs. This applies to purchases ranging from €50 to a maximum of €5,000.

Before you can make a payment, it is mandatory to have an account with In3 or to create one. They will conduct a quick verification of your details. If your payment request is not approved for any reason, please feel free to contact In3 or choose another payment method.
Without an account, unfortunately, no payment can be processed with In3!

Hoe het werkt: 

  1. Kies bij het afrekenen voor iDEAL in3: Selecteer iDEAL in3 als betaalmethode, waarna een snelle controle van je gegevens plaatsvindt. 
  1. Eerste betaling & verzending: Doe de eerste betaling, een derde van het totale bedrag, via iDEAL en je bestelling wordt direct verzonden. 
  1. Vervolgtermijnen: De tweede termijn betaal je binnen 30 dagen, en de derde termijn binnen 60 dagen. Wij sturen je tijdig herinneringen, zodat je geen betaling mist. 

Let op: Zorg dat je te allen tijde voldoet aan de betalingsplicht! 

3.2 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij ons kun je veilig en gemakkelijk betalen via verschillende betaalmethoden, zoals iDeal, PayPal, bankoverschrijving etc. Tevens hebben wij de keuze om de betaling in termijnen te laten verlopen zoals in3 of Spraypay.
Verder is ook nog de mogelijkheid om te betalen bij levering!

Voor meer informatie over de beschikbare betaalmethoden kun je onze betaalpagina raadplegen.

3.3 Kan ik achteraf betalen?

Ja dat is mogelijk, je kunt bij de check-out kiezen voor ''Betaling bij verzending - Pin & Contact'' of in termijnen via In3/ SprayPay.

Retouren

4.1 Er is een artikel beschadigd of defect geleverd, wat nu?

Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending, kan het voorkomen dat een artikel beschadigd of defect raakt tijdens het transport. Onze excuses voor het ongemak! Als dit gebeurt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail op [email protected].

Vermeld hierbij je bestel- of pakbonnummer en stuur één of meerdere foto's van de beschadiging mee.
We zullen samen gaan kijken naar een passende oplossing.

4.2 Hoe kan ik mijn product retourneren?

We hopen dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst aangeven dat je het product wilt retourneren. Dit kan gemakkelijk door het invullen van ons RETOURFORMULIER en het mailen hiervan naar [email protected]. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Voor boxsprings geldt dat deze mogen worden getest, zoals je dat ook in de winkel zou doen. Het product mag echter niet gebruikt worden.

Afhaalservice
Als je van onze afhaalservice gebruik wilt maken, dan kunnen wij jouw retourzending laten ophalen door onze bezorgdienst. De kosten hiervoor zijn €25,- en worden in mindering gebracht op het bedrag dat je terugkrijgt. Als je van deze service gebruik wilt maken, vul dan het retourformulier in en vermeld je bestel- of pakbonnummer en de artikelen die je wilt retourneren. Wij nemen vervolgens contact met je op om een afspraak te maken om de artikelen bij je op te halen.

Pakketdienst
Kleinere artikelen kun je zelf retourneren met behulp van een pakketdienst, zoals PostNL of DHL. Je kunt het pakketje vervolgens afgeven bij een PostNL-pakketpunt of DHL-Parcelshop. Plak een papier met ons retouradres op het pakketje:

Beddenbriljant.nl
T.a.v. Klantenservice / Retouren
Molenakkers 5a
5721 WR Asten

Magazijn
Je kunt het pakket ook zelf terugbrengen naar ons magazijn in Asten. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Dit kan tijdens onze openingstijden op werkdagen van 10:00 tot 17:00 uur op maandag t/m vrijdag.
We willen je vragen om dit van tevoren aan ons te melden via e-mail of telefoon.

Verpakking
We vragen je vriendelijk om het artikel stevig te verpakken in de originele verpakking (inclusief kartonnen hoekpunten). Om jouw retourzending soepel te kunnen verwerken, verzoeken we je een kopie van de pakbon of orderbevestiging bij te voegen. Zo hebben we direct al jouw gegevens bij de hand. Als je hebt gekozen voor betaling bij levering, vragen we je om je IBAN-nummer te vermelden zodat we het aankoopbedrag kunnen terugstorten.

Let op: Als je een boxspring of artikel binnen 14 dagen wilt retourneren, dient deze in originele staat en ongeopend te zijn.

Retourkosten
Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. Retourkosten voor producten die onder de garantie vallen zijn gratis. Als het product niet per post retour te zenden is, kunnen wij het product bij je retour ophalen. De kosten hiervoor bedragen € 99,- en zijn voor jouw rekening.

Zodra de geretourneerde producten zijn ontvangen. Wordt het nogmaals gecontroleerd op de genoemde retourvoorwaarden/ eisen van Beddenbriljant. Wegens de hygiënevoorschriften kunnen de boxsprings niet nogmaals aangeboden worden. Daarom worden hanteren de volgende terugbetalingen:

  • Na het openen van de originele verpakking 70% terugbetaling van het bestelbedrag.
  • Na een maand  50% terugbetaling van het bestelbedrag.
  • Na twee maanden geen terugbetaling meer.

4.3 Wanneer krijg ik mijn retourkosten teruggeboekt?

We zorgen ervoor dat jouw terugbetaling zo snel mogelijk verwerkt wordt. Je ontvangt jouw terugbetaling minimaal binnen 14 werkdagen na ontvangst van jouw retourzending.

Als je hebt gekozen voor de betaalmethode 'betalen bij levering', vragen wij je vriendelijk om jouw rekeningnummer (IBAN) toe te voegen aan jouw retourzending, zodat wij het aankoopbedrag kunnen terugstorten.

Klantenservice

5.1 Hoe kan ik contact opnemen met jullie klantenservice?

Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Zo kun je ons een e-mail sturen, ons bellen of ons contactformulier invullen op onze website. We streven ernaar om zo snel mogelijk te reageren op vragen en opmerkingen van klanten!