Bezorging
Bezorgmethoden
Wij bieden verschillende bezorgopties aan, afhankelijk van o.a. het type product, het aantal en de gewenste service. Hieronder vind je een overzicht van de beschikbare bezorgmethoden:
Afhalen
Je kunt je bestelling kosteloos afhalen in onze showroom in Asten.¹Verzending via pakketdienst
Kleine producten zoals beddengoed, accessoires, (top)matrassen op rol en kinderbedden worden verzonden via een pakketdienst (DHL, GLS of PostNL).²Standaard bezorging
Grote producten zoals boxsprings, bedden, matrassen en topmatrassen worden geleverd tot aan de eerste drempel op de begane grond in Nederland en België.³⁴⁵Bezorging inclusief montage
Onze montageservice omvat levering, plaatsing en montage van je bestelling op locatie in Nederland en België.³⁶
¹ Afhalen is uitsluitend mogelijk op afspraak, rekening houdend met de openingstijden van zowel de showroom als het magazijn.
² Na verzending ontvangt je een e-mail van de betreffende vervoerder (DHL, GLS of PostNL) met een track & trace-code om de zending te volgen.
³ Levering op de Waddeneilanden is uitgesloten van standaard bezorg- en montageservice.
⁴ De “begane grond” verwijst naar het niveau van de voordeur of ingang van het gebouw dat direct grenst aan het straatniveau.
⁵ De “eerste drempel” is de eerste fysieke toegang tot een woning of gebouw, zoals de voordeur van een huis of de gemeenschappelijke entree van een appartementencomplex. Levering vindt plaats tot vóór deze drempel; producten worden niet naar binnen of naar hogere verdiepingen gebracht.
⁶ Voor bezorging inclusief montage gelden aanvullende voorwaarden, zoals bereikbaarheid, etage, aanwezige lift en ruimte voor montage. Deze worden verder toegelicht in het vervolg van deze pagina.
Niet elk product komt in aanmerking voor alle bezorgmethodes. In onderstaand overzicht zie je per producttype welke opties beschikbaar zijn:
Afhalen | Verzending via pakketdienst | Standaard bezorging | Bezorging inclusief montage | |
Boxsprings | ✓ | ✘ | ✓ | ✓ |
Banken | ✓ | ✘ | ✓ | ✓ |
Bedden (gestoffeerd) | ✓ | ✘ | ✓ | ✓ |
Bedden / Bedframes / Kinderbedden (hout) | ✓ | ✓ | ✓ | ✘ |
(Top)matrassen | ✓ | ✘ | ✓ | ✘ |
(Top)matrassen (rol) | ✓ | ✓ | ✓ | ✘ |
Lattenbodems | ✓ | ✘ | ✓ | ✘ |
Beddengoed | ✓ | ✓ | ✓ | ✘ |
Accessoires | ✓ | ✓ | ✓ | ✘ |
Belangrijke informatie over levering
Voorraadproducten
Producten met de levertijdindicatie "volgende werkdag in huis" worden direct automatisch ingepland voor levering, tenzij je bij je bestelling aangeeft dit niet te willen.Niet-voorraadproducten
Bij producten die niet direct op voorraad zijn, ontvang je een uitnodigingsmail zodra je bestelling gereed is. Via deze e-mail kun je zelf een geschikt lever- of montagemoment kiezen.Montageplanning
Houd er rekening mee dat leveringen inclusief montage een langere levertijd kunnen hebben vanwege afstemming en de planning van onze montageteams.
Om jouw bezorging zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen we je om ons vooraf te informeren over eventuele bijzonderheden op of rond de bezorglocatie. Denk hierbij aan zaken zoals:
Toegankelijkheid van de woning
Is de straat bereikbaar voor onze bakwagen?
Zijn er wegwerkzaamheden of verkeersbeperkingen (bijv. in binnensteden)?
Toegang tot de slaapkamer
Is de slaapkamer goed bereikbaar voor onze monteurs?
Is het trappengat ruim genoeg voor grote onderdelen?
Beperkte toegang
Onze monteurs maken uitsluitend gebruik van reguliere ingangen.
In flats of bovenwoningen: is er een lift aanwezig? Zo niet, tot welke etage is de trap goed bereikbaar?
Bij levering met montageservice gelden de volgende voorwaarden:
Onze monteurs brengen de onderdelen via de reguliere ingangen naar binnen.
Tot en met de 3e etage leveren wij via een trap; bij een lift is levering op alle etages mogelijk.
De klant is altijd verantwoordelijk voor de bereikbaarheid van de kamer waarin het product geplaatst moet worden.
Controleren van uw bestelling bij bezorging
Na het bezorgen en eventueel monteren en plaatsen van de producten, loopt onze chauffeur de geleverde producten met je na. Controleer daarbij goed of alle bestelde producten geleverd zijn en of de (gemonteerde) producten geen zichtbare gebreken bevatten of beschadigd zijn. Constateer je gebreken of beschadigingen, geef dit dan duidelijk aan. De chauffeur zal dit dan op het ontvangstbewijs vermelden. Als alles in orde is, vraagt de chauffeur je de factuur/ pakbon te ondertekenen ter bevestiging en het eventueel nog verschuldigde bedrag te betalen.
Voor producten die per pakkendienst bezorgd worden, zal de chauffeur de goederen niet nalopen. Controleer dan echter ook goed of alle bestelde producten geleverd zijn en of ze geen zichtbare gebreken bevatten of beschadigd zijn. Mocht je na controle van deze producten gebreken of beschadigingen aantreffen, neem dan binnen 24-uur contact op met onze klantenservice.
Ben je niet thuis?
We gaan ervan uit dat je op de afgesproken leverdag aanwezig bent om de bestelling in ontvangst te nemen. Eén werkdag vóór levering ontvang je van ons een e-mail met de verwachte bezorgtijd (ETA) en een track & trace-link om de levering te volgen.
Pakketdienst (DHL, GLS of PostNL)
Voor reguliere pakketten die via een pakketdienst worden verzonden (zoals beddengoed, accessoires of kinderbedden), gelden de standaardprocedures van de betreffende vervoerder. Ben je niet thuis? Dan vind je in de track & trace-link informatie over de vervolgstappen. Meestal wordt het pakket op een later moment opnieuw aangeboden of afgeleverd bij een afhaalpunt. Raadpleeg hiervoor de instructies van de vervoerder.
Grote zendingen (zoals boxsprings en banken)
Bij grotere leveringen zal de chauffeur bij afwezigheid proberen telefonisch contact met je op te nemen. Als we geen contact kunnen leggen, rijdt de chauffeur door naar het volgende adres.
In dat geval wordt de levering opnieuw ingepland. Houd er rekening mee dat dit enkele dagen vertraging kan opleveren, afhankelijk van de beschikbare planningsmomenten. Belangrijk: Voor de nieuwe afleverpoging worden dezelfde bezorgkosten in rekening gebracht als bij de oorspronkelijk gekozen bezorgmethode.