Bezorging

Er zijn verschillende mogelijkheden betreft het bezorgen van grote bestellingen. Hieronder een overzicht van de bezorgmogelijkheden:

 

  • Afhalen bij onze showroom in Asten: Géén bezorgkosten
  • Bezorgen van matrassen, topdekmatrassen, hockers, dekenkisten en andere kleine producten: € 19,-
  • Bezorgen van boxsprings in Nederland & België tot over de eerste drempel begane grond: € 49,-
  • Bezorgen, plaatsen en monteren van vaste én elektrische boxsprings in Nederland & Belgie: € 149,-

 

Om de bezorging zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen wij je op voorhand ons in te lichten van bijzonderheden omtrent jouw bezorging. Dit kunnen bijvoorbeeld de volgende zaken zijn:

 

  • Kan onze bakwagen de woning bereiken? Denk daarbij aan werkzaamheden in de straat of binnensteden die afgesloten zijn voor autoverkeer
  • Onze monteurs moeten jouw slaapkamer goed kunnen bereiken. 
    • Is het trappengat ruim genoeg?
  • In geval van flat of bovenwoning: hoe kunnen wij jouw woning bereiken? Is er een lift aanwezig?

 

Voor bezorgen, plaatsen en monteren brengen onze chauffeurs de boxsprings middels reguliere ingangen van bijvoorbeeld een appartementencomplex het naar boven.
Via een trap tot 3e etage, via een lift alle etages mogelijk.

Controleren van uw bestelling bij bezorging

Na het bezorgen en eventueel monteren en plaatsen van de producten, loopt onze chauffeur de geleverde producten met je na. Controleer daarbij goed of alle bestelde producten geleverd zijn en of de (gemonteerde) producten geen zichtbare gebreken bevatten of beschadigd zijn. Constateert je gebreken of beschadigingen, geef dit dan duidelijk aan. De chauffeur zal dit dan op het ontvangstbewijs vermelden. Als alles in orde is, vraagt de chauffeur je de factuur/ pakbon te ondertekenen ter bevestiging en het eventueel nog verschuldigde bedrag te betalen.

Als de producten opgestuurd worden, vindt de levering plaats door PostNL. In dit geval zal de chauffeur de goederen niet nalopen. Controleer dan echter ook goed of alle bestelde producten geleverd zijn en of ze geen zichtbare gebreken bevatten of beschadigd zijn. Mocht je na controle van deze producten gebreken of beschadigingen aantreffen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ben je niet thuis?

Wij gaan ervan uit dat je op de afgesproken leverdag thuis bent. Als dit niet het geval is, zal de chauffeur je proberen te bellen. Kunnen wij geen contact met je leggen, dan rijdt de chauffeur aan naar het volgend adres.

Er wordt dan weer telefonisch contact gelegd voor een nieuwe leverdatum. Houd er rekening mee dat dit opnieuw in de planning wordt meegenomen en dit weer een week vertraging oploopt. Voor dit ongemak zijn wij genoodzaakt om extra bezorgkosten in rekening te brengen.