Klantenservice
0

Levertijden

Levertijden bij Beddenbriljant

We doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen. Hoe lang het duurt, hangt af van wat je bestelt en of het product op voorraad is.

Bestellingen zoals boxsprings, slaapbanken, matrassen en topmatrassen.

  • Op voorraad & besteld vóór 11:00 (ma-vr): volgende werkdag geleverd.
    • Je ontvangt een informatieve e-mail, dus géén uitnodiging om zelf een datum te kiezen.
  • Besteld na 11:00 op vrijdag of in het weekend: levering op dinsdag.
    • Je ontvangt een informatieve e-mail, dus géén uitnodiging om zelf een datum te kiezen.

Niet op voorraad of maatwerk:
De verwachte levertijd staat op de productpagina. Zodra jouw bestelling klaar is, krijg je een mail om zelf een bezorgdatum te kiezen. Check ook je spamfolder.

Montage nodig?
Dan plannen we altijd een afspraak in per mail. We leveren tot 3 hoog zonder lift en met lift tot elke verdieping.

Tijdens feestdagen:
In drukke periodes, zoals rond Kerst, Oud & Nieuw en andere feestdagen, kan de levertijd wat langer zijn dan normaal. Hierdoor kan het mogelijk zijn dat er enkele weken extra levertijd bovenop de bestelling komt.

Wens of opmerking?

Heb je een voorkeur voor een leverdatum of een speciale wens? Laat het ons weten in het veld "opmerking" tijdens het afrekenen.

Kleine bestellingen (bijv. bedtextiel, kussens, dekbedden)

  • Op voorraad: Levering binnen 1 tot 2 werkdagen.
  • Niet op voorraad: De levertijd staat op de productpagina of vraag het aan onze klantenservice.
  • Je krijgt een track & trace zodra je bestelling is verzonden.

Meerdere producten besteld?

Bij verschillende levertijden wachten we tot alles binnen is en leveren we in één keer. We houden dan de langste levertijd aan, tenzij anders afgesproken.

Over onze bezorging

We bezorgen met onze eigen chauffeurs, externe vervoerders en soms via de fabrikant.
Er kan onderweg iets misgaan, zoals vertraging of drukte. We houden je dan op de hoogte en zoeken samen naar een oplossing.