Retourneren

We hopen te allen tijde dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht dit niet het geval zijn dan heb je de mogelijkheid om het bestelde product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Dit kan gemakkelijk door het RETOURFORMULIER in te vullen en mailen naar [email protected]

Retourkosten

Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. Mocht Beddenbriljant verkeerd hebben geleverd of valt het nog in de garantieperiode, dan is het gratis.

Let op: Je kunt het product alleen retourneren als het nog ongeopend is of in originele verpakking zit. Daarnaast hanteren wij verschillende retouropties:


Afhaalservice

Wij kunnen jouw retourzending laten ophalen door onze chauffeurs. De kosten hiervan bedragen € 75,- en worden in mindering gebracht op het bedrag dat je van ons krijgt teruggestort. Mocht je gebruik willen maken van de afhaalservice, dan verzoeken wij je het retourformulier in te vullen met vermelding van je order- of pakbonnummer en welke artikelen je wilt retourneren. Wij zullen dan een afspraak met je maken om het af te halen.


Pakketdienst

Kleine artikelen kun je zelf retourneren door middel van een pakketdienst (PostNL of DHL). Wanneer je retourformulier is behandeld, ontvang je een retourlabel. Je kunt het pakketje vervolgens inleveren bij een PostNL-pakketpunt of DHL-Parcelshop. Retourzendingen voor eigen rekening worden doorberekend in de pakketkosten.


Magazijn

Je kunt het pakket ook zelf terugbrengen naar ons magazijn in Asten. Dit kan tijdens onze openingstijden (maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00). Hier zijn geen kosten aan verbonden. Wij verzoeken enkel even om dit vooraf aan ons te melden via e-mail of telefoon.


Verpakking

We verzoeken je de artikelen stevig te verpakken in de originele verpakking (inclusief kartonnen hoekpunten). Daarnaast vragen we je een kopie van de pakbon of orderbevestiging bij te voegen. Zo hebben we direct alle gegevens bij de hand. Indien er nog financiële handelingen verricht moeten worden, zal dit na ontvangst afgehandeld worden.


Schade

Is er getekend voor onbeschadigde ontvangst en blijken er na levering toch beschadigingen of onjuistheden te zijn, dan kun je dit binnen 3 dagen melden bij onze klantenservice.

Beddenbriljant is niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekrakingen van retourzendingen. Vraag daarom altijd om een verzendbewijs. Beddenbriljant mag wettelijk gezien de schade in rekening brengen als het pakket/ artikel niet deugdelijk is teruggekomen.


Terugbetaling

We streven er naar om jouw terugbetaling zo spoedig mogelijk te verwerken. Dit zal doorgaans binnen 20 werkdagen na ontvangst van je retour zijn.


Artikelen die niet retour kunnen

De volgende artikelen kunnen niet worden geruild/geretourneerd:

  • Artikelen die niet in originele staat en/of verpakking verkeren.
  • Het is Artikelen die gedragen/ gebruikt zijn.
  • Matrassen en topmatrassen die uit de verpakking zijn geweest kunnen om hygiënische redenen niet retour.
  • Artikelen waarvan de labels, stickers en kaartje zijn verwijderd. niet mogelijk bij op maat gemaakte producten of een product van persoonlijke aard (welke voor je persoonlijk is samengesteld, zoals een matras, bedbodem, topmatras, nachtkastje of boxspring, zie hiervoor Annuleren en Wijzigen, hieronder vermeld.

Als je niet aan deze voorwaarden houdt kan je de artikelen niet ruilen/retourneren.


Bestelling Annuleren of Wijzigen

Wij kunnen ons voorstellen dat je een bestelling geplaatst hebt, die je later alsnog wilt wijzigen of ongedaan wilt maken.


In dit geval dien je dit uiterlijk binnen 24 uur schriftelijk of per email aan ons te melden. Het wijzigen van een order is mogelijk tot 24 uur na de bestelling. Een wijziging gelieve binnen 24 uur doorgeven wegens het proces dat in gang wordt gezet. Voor wijziging na 24 uur kunnen in bepaalde gevallen €50,- wijzigingskosten in rekening worden gebracht. In het geval van speciaal volgens jouw wensen geproduceerde artikelen bestaat de kans dat de order helaas niet meer geannuleerd of gewijzigd kan worden. Indien je in dat geval toch wenst te annuleren zijn wij helaas genoodzaakt om 30% van het product in annuleringskosten te berekenen. Je hebt de mogelijkheid om de koop op afstand te annuleren.

Je komt alleen in aanmerking voor annulering als je aan de volgende voorwaarden voldoet:

Je laat ons tijdig schriftelijk weten dat je de koop op afstand annuleert, door een e-mail te sturen naar [email protected] of te bellen. Het is niet mogelijk bij op maat gemaakte producten of een product van persoonlijke aard (welke voor je persoonlijk is samengesteld, zoals een matras, bedbodem, topmatras, nachtkastje of boxspring).
Als het product speciaal voor je besteld is, kunnen wij de bestelling niet kosteloos annuleren, wij moeten hiervoor 30% annuleringskosten in rekening brengen.