We hopen te allen tijde dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht dit niet het geval zijn dan heb je de mogelijkheid om het bestelde product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Dit kan door het RETOURFORMULIER in te vullen en mailen naar [email protected].
Je kunt alleen retouren mits je aan de volgende voorwaarden voldoet:
Deze voorwaarden zijn opgesteld omdat onze producten duidelijk persoonlijk van aard zijn en vanuit hygiëne overwegingen niet teruggezonden kunnen worden als ze beschadigd of gebruikt zijn.
Bij retouren dient het product geheel klaar te staan bij de 1e drempel begane grond. Indien het product is gemonteerd nemen wij de verantwoordelijkheid tot aan de slaapkamer.
Voldoet het product niet aan bovenstaande voorwaarden/ eisen, wordt het ook niet retour genomen.
Als je aan de voorwaarden/ eisen van het herroepingsrecht voldoet, heb je de mogelijkheid om de bestelde producten te retourneren. Je hebt de volgende mogelijkheden tot retourneren:
Zodra de geretourneerde producten zijn ontvangen. Wordt het nogmaals gecontroleerd op de genoemde retourvoorwaarden/ eisen van Beddenbriljant. Wegens de hygiënevoorschriften kunnen de boxsprings niet nogmaals aangeboden worden. Daarom worden hanteren de volgende terugbetalingen:
Wij kunnen ons voorstellen dat je een bestelling geplaatst hebt, die je later alsnog wilt wijzigen of ongedaan wilt maken.
In dit geval dien je dit uiterlijk binnen 24 uur schriftelijk of per email aan de klantenservice te melden. Het wijzigen van een order is dus mogelijk tot 24 uur na de bestelling ivm het proces dat in gang wordt gezet.
Voor het wijzigingen na 24 uur kunnen in bepaalde gevallen €50,- wijzigingskosten in rekening worden gebracht. In het geval van producten met persoonlijke aard, kan de order helaas niet meer geannuleerd of gewijzigd kan worden.
Indien je in dat geval toch wenst te annuleren wordt er 30% annuleringskosten in rekening gebracht.
De artikelen dienen stevig te zijn verpakt in de originele verpakking (inclusief kartonnen hoekpunten!). Daarnaast vragen we je een kopie van de pakbon of orderbevestiging bij te voegen. Zo hebben we direct alle gegevens bij de hand. Indien er nog financiële handelingen verricht moeten worden, zal dit na ontvangst afgehandeld worden.
Is er getekend voor onbeschadigde ontvangst en blijken er na levering toch beschadigingen of onjuistheden te zijn, dan kun je het diezelfde dag nog melden bij onze klantenservice.
Schade die gemeld wordt na enkele dagen worden niet meer
Beddenbriljant is niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekrakingen van retourzendingen. Vraag daarom altijd om een verzendbewijs. Beddenbriljant mag wettelijk gezien de schade in rekening brengen als het pakket/ artikel niet deugdelijk is teruggekomen.
Kleine artikelen kun je zelf retourneren door middel van een pakketdienst (PostNL of DHL). Wanneer je retourformulier is behandeld, ontvang je een retourlabel. Je kunt het pakketje vervolgens inleveren bij een PostNL-pakketpunt of DHL-Parcelshop. Retourzendingen voor eigen rekening worden doorberekend in de pakketkosten.
Je kunt het pakket ook zelf terugbrengen naar ons magazijn in Asten. Dit kan tijdens onze openingstijden (maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00). Hier zijn geen kosten aan verbonden. Wij verzoeken enkel even om dit vooraf aan ons te melden via e-mail of telefoon.
We streven er naar om jouw terugbetaling zo spoedig mogelijk te verwerken. Dit zal doorgaans binnen 20 werkdagen na ontvangst van je retour zijn.